مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 10:052023-06-08اجتماعي

«یک قایق روی آب»روایتی مستند از تکاپوی عشق معلمی و رودخانه سرسخت


شهرکرد_یک مستندساز اهل چهارمحال و بختیاری گفت: مستند «یک قایق روی آب» روایت معلم جوان روستای «چشمه قاسم» بخش و عبور از رودخانه «بازفت» برای آموزش چهار دانش آموز دختر است.

- شهرکرد_یک مستندساز اهل چهارمحال و بختیاری گفت: مستند یک قایق روی آب روایت معلم جوان روستای چشمه قاسم بخش و عبور از رودخانه بازفت برای آموزش چهار دانش آموز دختر است.

آرمان قلی پور دشتکی در گفت وگو با خبرنگار مهر ، در خصوص مستند یک قایق روی دریا ، اظهار کرد: این مستند روایت معلم جوان روستای چشمه قاسم بخش بازفت در شهرستان کوهرنگ است.

وی افزود: کلاس درس این معلم که یک کانکس فلزی است در سمت دیگر رودخانه بازفت، قرار دارد؛ به همین دلیل معلم مجبور است در فصل های مختلف سال به ویژه در فصول سرد و پُر بارش که آب رودخانه شدت بسیار زیادی دارد عرض رودخانه را طی کند.

این مستند ساز ادامه داد: مدرسه ای که در سمت دیگر رودخانه بازفت واقع شده است تنها چهار دانش آموز دختر دارد و این معلم فداکار به واسطه علاقه ای که به کار خود دارد این مسیر سخت و صعب العبور را طی می کند.

قلی پور عنوان کرد: نام معلم محمدرضا علی اصغری حدود 26 سال سن دارد و از اهالی شهرکرد است، اما سال های ابتدای خدمت خود را باید در منطقه بازفت سپری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«یک قایق روی آب»روایتی مستند از تکاپوی عشق معلمی و رودخانه سرسخت

«یک قایق روی آب»روایتی مستند از تکاپوی عشق معلمی و رودخانه سرسخت