مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 12:152023-05-31اقتصادي

بهره برداری از 200 طرح صنعتی تا پایان سال در اردبیل


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: تا آخر سال جاری بیش از 200 طرح صنعتی در مناطق مختلف استان اردبیل به بهره برداری می رسد.

- رامین صادقی در گفت وگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: از سال 98 طرح مطالعاتی ظرفیت ها و توانمندی های صنعتی، معدنی و تجاری استان اردبیل مورد رصد و پایش دقیق قرار گرفته و ما تلاش کردیم بر اساس این مطالعات و توانمندی ها در مناطق مختلف استان، طرح های صنعتی را تدارک ببینیم.

وی تصریح کرد: در سامانه بهین یاب بیش از یک هزار و 100 جواز تأسیس در حوزه صنعت صادر شده که بخش عظیمی از این طرح ها وارد فاز عملیاتی شده و 511 طرح صنعتی نیز در مراحل اجرایی قرار دارد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: تا پایان امسال 200 طرح صنعتی در شهرستان های مختلف استان اردبیل به بهره برداری می رسد که بیشترین طرح ها مربوط به شهرهای اردبیل و نمین است.

صادقی در مورد کمبود زمین صنعتی و ضرورت واگذاری زمین برای صاحبان واحدهای تولیدی و صنعتی افزود: ما سعی کردیم در این حوزه بروکراسی های اداری را به حداقل رسانده و با توسعه شهرک ها و نواحی صنعتی زمین مورد نیاز را در اختیار سرمایه گذاران قرار دهیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: 50 درصد طرح های صنعتی احداثی در سال جاری وارد فاز عملیاتی شده و مابقی نیز به تدریج در این چر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 200 طرح صنعتی تا پایان سال در اردبیل

بهره برداری از 200 طرح صنعتی تا پایان سال در اردبیل