مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 12:202023-06-21بين الملل

گوش مالی بی خانمان های منفور


واکنش ها به نشانه های جدی تر شدن آمریکا و کشورهای غربی در مذاکرات سیاسی و دیپلماتیک با جمهوری اسلامی ایران که در برخی کشورهای عربی و غربی در جریان است، - خودش را هر روز نمایان تر می کند.

تازه ترین نمونه آن رفتار دولت های تروریست پرور فرانسه و آلبانی با گروهک تروریستی و پیر سازمان منافقین و حمایت رسمی دولت آمریکا از آلبانی که موجب ثبت تصاویر دوربین پهپاد پلیس این کشور از سوزاندن اسناد و مدارک موجود در کمپ تیرانا شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صبح و بعدازظهر روز گذشته - سی ام خرداد - خبرگزاری رویترز و نشریه پولیتیکو و مقامات سیاسی فرانسه و آلبانی و سخنگوی دولت جو بایدن به فاصله چند ساعت از یکدیگر در اقدامی کاملا هماهنگ بر علیه خانواده منافقین موضع گیری داشتند.

همان خانواده ای که بنیانگذارش مسعود رجوی با التماس کاظم رجوی برادر بزرگ ترش، جانش را از دبیرکل وقت سازمان ملل خرید و مقامات سیاسی فرانسوی خرید.

مسعود رجوی و موسی خیابانی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و باز شدن فضای سیاسی، به خیال جلب نظر آیت الله سید روح الله موسوی خمینی بنیانگذار جمهوری اسلامی به دیدار ایشان رفتند اما امام امت با تیزبینی و فراست معنوی متوجه اغراض پلید آنان شد و مشی و مرام آنان در مبارزه را رد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گوش مالی بی خانمان های منفور

گوش مالی بی خانمان های منفور