مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 08:402023-06-21سياسي

آمادگی آذربایجان غربی برای پذیرش 500 هزار زائر اربعین از مرز تمرچین


همدلی موجود بین اقوام و پیروان ادیان و مذاهب در استان که در ایام اربعین سال گذشته نمود زیادی داشت، مایه قدرت، مباهات و نماد اتحاد و انسجام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، محمدصادق معتمدیان در نشست با مدیران موکب های اربعین در آذربایجان غربی اظهارداشت: همکاری هموطنان مسیحی تا هموطنان اهل سنت در استان در ایجاد موکب های اربعین و پذیرایی از زائرین اربعین حسینی، بیانگر اتحاد و انسجام در استان است.

وی بیان کرد: امام حسین(ع) متعلق به تمامی آزادیخواهان جهان است و ما در سال گذشته در مرز تمرچین، نماد زیبایی از تعامل، همدلی و اتحاد ادیان و مذاهب را شاهد بودیم.

استاندار آذربایجان غربی اضافه کرد: مرز تمرچین از امن ترین مرزها در پیاده روی اربعین سال گذشته بود.

وی با بیان اینکه مشکلات و موانع اندک در مسیر زائران اربعین نیز حل خواهد شد، گفت: باید با بهبود زیرساخت ها در زمینه پذیرایی از زائران، عملکرد خوبی داشته باشیم.

معتمدیان بیان کرد: به زائرانی که از استان های شمال غرب کشور اعم از آذربایجان غربی، گیلان، آذربایجان شرقی، اردبیل و زنجان قصد تشرف به عتبات عالیات را دارند، توصیه شده از مرز تمرچین سفر کنند.

وی ادامه داد: امسال تسهیلاتی برای زائرانی که از ترکیه، جمهوری آذربایجان، قفقاز جنوبی و گرجستان قصد تشرف به عتبات عالیات ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی آذربایجان غربی برای پذیرش 500 هزار زائر اربعین از مرز تمرچین

آمادگی آذربایجان غربی برای پذیرش 500 هزار زائر اربعین از مرز تمرچین