مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 خرداد 1402 ساعت 09:302023-06-13بين الملل

اعتراف مدیر سابق توییتر به احتمال فیلترینگ در هند، ترکیه و نیجریه


به گفته جک دورسی بنیانگذار توییتر، این پلتفرم در هندوستان، نیجریه و ترکیه با تهدید تعطیلی روبرو است مگر آنکه از دستور محدودسازی حساب های کاربری پیروی کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از رویترز، این درحالی بود که هند می خواست استفاده خبرنگاران و معترضان از این پلتفرم را کاهش دهد.

دورسی در سال 2021 میلادی از سمت مدیریت ارشد اجرایی توییتر استعفا کرد و پس از آن در 2022 میلادی ایلان ماسک پلتفرم اجتماعی را خرید.

دورسی در مصاحبه ای با یک کانال خبری در یوتیوب گفت: به عنوان مثال هند کشوری است که درباره اعتراضات کشاورزان و همچنین برخی خبرنگاران خاص که اهمیت زیادی برای دولت داشتند، درخواست های زیادی داشت.

کشاورزان هندی در سال 2021 میلادی و پس از دریافت امتیازاتی از دولت در خصوص برخی قوانین کشاورزی به اعتراضات خود پایان دادند.

اعتراضات در اصل متوجه دولت نارندا مودی نخست وزیر هند و حزب اوBJP بود.

دورسی در این باره افزود: این امر به روش های مختلفی نمایان شد، مثلا دولت اعلام کرد در صورتی که از شرایط ما پیروی نکنید، توییتر را در هند تعطیل می کنیم(که یک بازار بسیار بزرگ برای ماست) ، ما به خانه کارمندان حمله می کنیم که در واقع این کار را کردند و دفاتر این پلتفرم را تعطیل می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراف مدیر سابق توییتر به احتمال فیلترینگ در هند، ترکیه و نیجریه

اعتراف مدیر سابق توییتر به احتمال فیلترینگ در هند، ترکیه و نیجریه