مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 11:502023-06-19بين الملل

وزیر دفاع سابق، ترامپ را یک «تهدید امنیتی برای آمریکا» خواند


وزیر دفاع سابق آمریکا، دونالد ترامپ را به دلیل نگهداری اسناد محرمانه در منزلش حتی بعد از اتمام ریاست جمهوری اش، یک تهدید امنیتی برای ایالات متحده خواند.

- وزیر دفاع سابق، ترامپ را یک تهدید امنیتی برای آمریکا خواند وزیر دفاع سابق آمریکا، دونالد ترامپ را به دلیل نگهداری اسناد محرمانه در منزلش حتی بعد از اتمام ریاست جمهوری اش، یک "تهدید امنیتی برای ایالات متحده" خواند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مارک اسپر که دوران دونالد ترامپ، رییس جمهوری سابق آمریکا به عنوان وزیر دفاع این کشور خدمت می کرد، طی مصاحبه ای با تلویزیون سی ان ان گفت: هنگامی که صحبت از این نوع اسناد می شود، مردم ترامپ را فردی کاغذ جمع کن توصیف می کنند، اما مسلما حرکت ترامپ بدتر از این حرف هاست و اقدامی غیرمجاز، غیرقانونی و خطرناک تلقی می شود.

اسپر در ادامه این مصاحبه، پرونده ترامپ را که اخیرا با 37 اتهامات کیفری مواجه شده است با پرونده جک تشیرا، عضو گارد ملی هوایی ماساچوست که به انتشار اسناد نظامی حساس و محرمانه پنتاگون در شبکه اجتماعی متهم شناخته شده است، مقایسه کرد.

او در این رابطه افزود: ما اکنون پرونده ای در ماساچوست داریم که یک جوان عضو گارد ملی هوایی ماساچوست طبق لایحه جاسوسی با اتهاماتی نظیر کسب و انتشار اسناد غیرمجازی که دفاع ملی ما را تحت تاثیر قرار داد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر دفاع سابق، ترامپ را یک «تهدید امنیتی برای آمریکا» خواند

وزیر دفاع سابق، ترامپ را یک «تهدید امنیتی برای آمریکا» خواند