مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 15:152023-05-28سياسي

حل مشکل سرویس دانش آموزان استثنایی در دستورکار وزارت کشور


رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور با اعلام اینکه دستورالعملی برای سرویس مدارس در وزارت کشور در حال پیگیری است، گفت: پیش نویس این دستورالعمل آماده شده و توسط وزیر کشور برای هیات دولت فرستاده شده تا تصویب هیات دولت را دریافت کند و اجرایی شود.

- رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور با اعلام اینکه دستورالعملی برای سرویس مدارس در وزارت کشور در حال پیگیری است، گفت: پیش نویس این دستورالعمل آماده شده و توسط وزیر کشور برای هیات دولت فرستاده شده تا تصویب هیات دولت را دریافت کند و اجرایی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسینی در بیست و پنجمین جلسه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی کشور بیان اینکه ساز و کار سرویس مدارس در حال تغییر است، اظهار کرد: اوایل در آیین نامه در جریان نبودیم و بخش های دیگر اموزش و پرورش کار را انجام می دادند.

ما موضوع را پیگیری کردیم و مسائل مربوط به دانش آموزان استثنایی را در این دستورالعمل قرار دادیم.

وی افزود: براساس آخرین جلسه کمیته نظارت بر قانون حمایت از حقوق معلولان و تاکیدی که معاون اول رییس جمهور داشتند که مشکل سرویس ایاب و ذهاب دانش آموزان (هم در شهر تهران و هم در کشور) را حل کنند و همچنین براساس بند د تبصره 5 قانون بودجه، برای ایاب و ذهاب رایگان دانش اموزان استثنایی، منابعی را به مبلغ 18 هزار میلیارد تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل مشکل سرویس دانش آموزان استثنایی در دستورکار وزارت کشور

حل مشکل سرویس دانش آموزان استثنایی در دستورکار وزارت کشور