مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 13:552023-06-20اجتماعي

مرحله استانی جشنواره خوارزمی در ایستگاه پایانی


رییس اداره آموزش متوسطه دوره اول آموزش و پرورش استان گلستان از رقابت بیش از 700 دانش آموز راه یافته به مرحله استانی نهمین جشنواره خوارزمی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، از ظهر امروز رقابت های استانی نهمین جشنواره خوارزمی محور زبان انگلیسی در شهرستان علی آباد کتول آغاز شد و دانش آموزان راه یافته به مرحله استانی با هم به رقابت پرداختند.

رییس اداره آموزش متوسطه دوره اول آموزش و پرورش استان گلستان در خصوص اهداف و مختصات جشنواره خوارزمی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس، اظهار کرد: با ارسال فراخوان نهمین جشنواره خوارزمی با محوریت 13 رشته به مدارس استان، ثبت نام دانش آموزان آغاز شد.

اعظم سید مدلل کار اضافه کرد: بیش از 80 درصد دانش آموزان مدارس عادی و خاص در این جشنواره کردندو پس از رقابت دانش آموزان در مدرسه و شهرستان، 541 تیم از منتخبان به مرحله استانی راه پیدا کردند.

وی ادامه داد: این دانش آموزان در 11 شهرستان استان گلستان از 27 تا 30 خرداد با هم به رقابت پرداختند که امروز شهرستان علی آباد کتول میزبان شرکت کنندگان رشته زبان انگلیسی است.

رییس اداره آموزش متوسطه دوره اول آموزش و پرورش استان گلستان هدف از اجرای این جشنواره را کشف استعدادها و ایجاد موقعیت های یادگیری جدید عنوان کرد و گفت: جشنواره خوارزمی یک جشنواره تک بعدی نیس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرحله استانی جشنواره خوارزمی در ایستگاه پایانی

مرحله استانی جشنواره خوارزمی در ایستگاه پایانی