مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 20:202023-05-30فرهنگي

هنرمندان برای عضویت در صندوق اعتباری هنر دنبال مستندات تقلبی نباشند


رییس گروه هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: هنرمندان برای عضویت در صندوق اعتباری هنر دنبال مستندات تقلبی و غیر واقعی نباشند.

- رییس گروه هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی: هنرمندان برای عضویت در صندوق اعتباری هنر دنبال مستندات تقلبی نباشند ایسنا/خراسان رضوی رییس گروه هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: هنرمندان برای عضویت در صندوق اعتباری هنر دنبال مستندات تقلبی و غیر واقعی نباشند.

جواد روشندل سه شنبه شب، 9 خرداد، در دیدار با روسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی بردسکن، خلیل آباد، کاشمر و مه ولات که در مجتمع سرو کاشمر برگزار شد، خاطرنشان کرد: صندوق اعتباری هنر هیچ عزمی برای حذف هنرمندان ندارد.

هدف این است که خدمات صندوق به اهالی هنر و کسانی که واقعا شاخصه های هنری دارند، اختصاص یابد.

وی افزود: هدف از تمدید مدارک هنرمندان این است که در صندوق یک پالایش انجام شود تا چنانچه در گذشته هنرمندان کنار گذاشته شده اند یا از این مزایا استفاده نکرده اند، مجددا در مسیر فعالیت قرار گیرند.

رییس گروه هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی با بیان اینکه شرایط تمدید با عضویت متفاوت است، گفت: شخص برای عضوگیری باید هفت مورد مستند داشته باشد ولی با 2 الی چهار مستند هم عضویت قابل انجام است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنرمندان برای عضویت در صندوق اعتباری هنر دنبال مستندات تقلبی نباشند

هنرمندان برای عضویت در صندوق اعتباری هنر دنبال مستندات تقلبی نباشند