مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 00:152023-05-28فرهنگي

«ناتو» هم مثل «شب های مافیا» جا می افتد/ خط قرمزها را رد کنیم


مجید افشاری، مجری، کمدین و بازیگر سینما و تلویزیون که در رئالیتی شوی «ناتو» حضور دارد، معتقد است: «ناتو» هم مثل خیلی رئالیتی شوهایی که ابتدا چندان دیده نشدند اگر ادامه پیدا کند قطعا جذاب خواهد شد و مردم دوستش خواهند داشت.

- ناتو هم مثل شب های مافیا جا می افتد/ خط قرمزها را رد کنیم مجید افشاری، مجری، کمدین و بازیگر سینما و تلویزیون که در رئالیتی شوی ناتو حضور دارد، معتقد است: ناتو هم مثل خیلی رئالیتی شوهایی که ابتدا چندان دیده نشدند اگر ادامه پیدا کند قطعا جذاب خواهد شد و مردم دوستش خواهند داشت.

این کمدین در عین حال تاکید کرد که اگر روند ساخت و پخش رئالیتی شوهای تلویزیونی با شجاعت و کنار زدن خط قرمزها همراه باشد، حال بد مردم خوب می شود.

مجری برنامه تلویزیونی شما و آی فیلم در گفت وگو با ایسنا دلیل اقبال نسل جوان به بازی های گروهی در سال های اخیر را اینگونه ارزیابی کرد: برنامه های ترکیبی در همه جای دنیا ساخته می شوند که از برخی استقبال می شود و از برخی دیگر خیر.

چه در تلویزیون و چه در شبکه نمایش خانگی، برنامه ترکیبی کم ساخته نشده است که همه آنها مورد استقبال قرار نمی گیرند و فقط برخی از آنها موفق می شوند.

به اعتقاد من این موضوع به ماهیت برنامه، تیم سازنده و عناصر جذابی که در آن به کار می برند، برمی گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«ناتو» هم مثل «شب های مافیا» جا می افتد/ خط قرمزها را رد کنیم

«ناتو» هم مثل «شب های مافیا» جا می افتد/ خط قرمزها را رد کنیم