مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 10:452023-05-30سياسي

شلاق زدن زنان کم حجاب نتیجه عکس خواهد داشت


 به نظر می رسد لایحه عفاف و حجابی که قوه قضاییه به دولت و دولت به مجلس فرستاده است، به محل مناقشه برخی تبدیل شده است؛ مسئله ای که برخی معتقدند بیش از حد نسبت به آن حساسیت ایجاد شده و نباید بیشتر از موارد مهم دیگر به آن پرداخت - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از روزنامه شرق، اما برخی مخالفان داخل و خارج مجلس اصرار دارند که مجازات های تعیین شده در این لایحه بازدارنده نیست و دولت باید لایحه را پس گرفته و به قوه قضاییه برگرداند تا تشدید مجازات اعمال شود.

به نحوی که علم الهدی توپ را به زمین مجلس انداخته و در کنایه ای به نمایندگان گفته این لایحه حجاب است یا صیانت از بی حجابی؟ .

البته رشیدی کوچی در توییتی واکنشی به او پاسخ داده است که این لایحه دولت است، نه طرح مجلس! یا نقدعلی، نماینده خمینی شهر در برنامه ای تلویزیونی پیشنهاد داده که جریمه نقدی باید سنگین تر باشد؛ البته مجازات شلاق و محرومیت های اجتماعی در شرع و قانون مجازات اسلامی آمده است! .

اظهاراتی که تعجب برانگیز است و به این سؤال ها در افکار عمومی دامن می زند که چرا برخی با اظهارنظراتی صرفا به دنبال ایجاد فضای سخت در کشورند؟ آیا التهاب چهارماهه سال گذشته که در کشور ایجاد شده بود و تبعات جبران ناپذیری برای کشورمان ایجاد کرد، کفایت نمی کند؟ آیا آنها تصور می کنند با تشدید مجازات مثل زن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شلاق زدن زنان کم حجاب نتیجه عکس خواهد داشت

شلاق زدن زنان کم حجاب نتیجه عکس خواهد داشت