مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 13:302023-06-14اقتصادي

ضرورت احداث تقاطع های غیر همسطح در شهرکرد


شهرکرد_شهردار شهرکرد با اشاره به ضرورت ایجاد تقاطع های غیر هم سطح در این شهر گفت: مطالعات 3 تقاطع غیرهمسطح در شهرکرد انجام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدحسین واحدیان ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به پیگیری احداث تقاطع های غیر همسطح اظهارداشت: احداث 3 تقاطع غیر همسطح در میدان معلم، تقاطع بوعلی سینا به کمربندی جنوب و تقاطع طالقانی به کاشانی توسط این شهرداری در برنامه کاری قرار دارد که مطالعات این سه پروژه از شهریور ماه سال گذشته آغاز و با پیگیری های مستمر اردیبهشت ماه سال جاری به اتمام رسید.

وی با بیان اینکه شهرداری در صدد اجرای ادامه طرح کمربندی 15 خرداد است، افزود: با نظر شورای اسلامی شهر اجرای تقاطع میدان معلم از اولویت کاری خارج شد.

شهردار شهرکرد بیان کرد: همچنین اجرای پروژه تقاطع غیر همسطح بوعلی سینا به کمربندی 15 خرداد نیاز به آزادسازی خیابان بوعلی سینا دارد که از 4 ماه گذشته شهرداری ورود کرده است که بخشی از مسیر با توافق مالکان و مابقی به صورت تملک انجام می شود و بعد از آزادسازی، اقدامات لازم در زمینه احداث تقاطع انجام خواهد شد.

واحدیان ادامه داد: تقاطع آیت الله طالقانی به سمت آیت الله کاشانی نیز در اردیبهشت ماه سال جاری به تصویب شورای ترافیک شهرستان و استان رسید که فاز اول مطالعات این پروژه انجام و فاز د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت احداث تقاطع های غیر همسطح در شهرکرد

ضرورت احداث تقاطع های غیر همسطح در شهرکرد