مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 13:402023-06-17اقتصادي

اجرای طرح جامع نخیلات در 385 هکتار از اراضی شادگان


مدیر جهاد کشاورزی شادگان با اشاره به اجرای طرح جامع نخیلات در خوزستان برای جایگزینی نخیلات فرسوده گفت: این طرح در شادگان به وسعت حدود 385 هکتار انجام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جمشید اسلامیان ظهر امروز شنبه در گفت وگویی رسانه ای تصریح کرد: از اواخر فروردین ماه سال جاری تاکنون بیش از 70 هزار تن محصولات زراعی پاییزه در شادگان تولید شده و بیش از 50 هزار تن گندم از گندم کاران به صورت تضمینی خریداری شده است.

مدیر جهاد کشاورزی شادگان افزود: بیش از 120 هزار تن محصولات باغی که به طور معمول خرما است در این شهرستان تولید و 65 هزار تن خرما از نخل داران خریداری شد.

وی با اشاره به اجرای طرح جامع نخیلات در خوزستان برای جایگزینی نخیلات فرسوده بیان کرد: این طرح در شهرستان شادگان به وسعت حدود 385 هکتار با اعتبار 160 میلیارد ریال انجام شد.

اسلامیان تصریح کرد: این طرح در هر چهار دهستان خنافره، بوزی، حسینی و دارخوین انجام و نخل های با سن بالا و بی سر، حذف و توسط پاجوش های تجاری و بومی منطقه جایگزین می شوند.

وی از لایروبی و احیای حدود 105 کیلومتر از انهار شهرستان شادگان با اعتبار 100 میلیارد ریال خبر داد و افزود: 110 نفر به شعب کشاورزی تجارت و رفاه برای دریافت تسهیلات به ارزش 22 میلیارد ریال از اعتبارات خشکسالی سال 99 معرفی شدند؛ همچنین 20 پرونده برای دریافت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح جامع نخیلات در 385 هکتار از اراضی شادگان

اجرای طرح جامع نخیلات در 385 هکتار از اراضی شادگان