مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 12:302023-05-28اجتماعي

خبر خوش برای مردم روستاهای بالادست پشت کوه ساری


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران گفت: در ارتباط با آسفالت جاده چهاردانگه به روستاهای بالادست اقدامات خوبی انجام و قدم های خوبی برداشته شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حسن جهانیان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران درباره آسفالت جاده چهاردانگه، اظهار کرد: محور سیاوش کلا بالاده به طول 45 کیلومتر از محورهای مهم منطقه است که علاوه بر دسترسی روستاهای منطقه پشت کوه راه ارتباطی و پدافندی به استان سمنان است.

وی افزود: قول استاندار مازندران مبنی بر آسفالت این محور، اداره کل راهداری نسبت به بهسازی و آسفالت 4هزار و 300 متر از مسیر اقدام کرده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران بیان کرد: با پیگیری های انجام شده حدود 10 میلیارد تومان تامین منابع شده و مناقصات و برآوردها انجام شده است.

جهانیان اضافه کرد: بعد از طی کردن فرآیند قانونی مناقصه حدود یک ماه آینده پیمانکار مشخص می شود و حدود 8کیلومتر مسیر در دستور کار قرار گیرد.

وی یادآور شد: 12 کیلومتر باقی مانده از مسیر با رویکرد رفع محرومیت و محوریت قرارگاه محرومیت زدایی طی تفاهم نامه ای گنجانده شده که پس از عقد قرارداد این مسیر انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر خوش برای مردم روستاهای بالادست پشت کوه ساری

خبر خوش برای مردم روستاهای بالادست پشت کوه ساری