مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 خرداد 1402 ساعت 12:402023-06-09اقتصادي

برای تکمیل طرح های نیمه تمام قم نیازمند همکاری بانک ها هستیم


مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم گفت: در استان ما 80 طرح نیمه تمام داریم که برای حل این مشکلات نیاز به همکاری سیستم بانکی استان داریم.

- ایسنا/قم مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم گفت: در استان ما 80 طرح نیمه تمام داریم که برای حل این مشکلات نیاز به همکاری سیستم بانکی استان داریم.

عباس شیرمحمدی عصر پنج شنبه 18 خردادماه در جلسه ای که با مدیران بانک های عامل برای بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی و همچنین بررسی سقف ارائه تسهیلات بانکی برای واحدهای تولیدی که در محل سالن جلسات دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم برگزار شد، بیان کرد: واقعیت امر این است که در سالی که به نام مهار تورم و رشد تولید نامگذاری شده است این جلسه با هدف بررسی میزان و سقف همکاری و حمایت سیستم بانکی برای رونق تولید برگزار شده است.

وی افزود: سیستم بانکی استان باید با پرداخت سرمایه در گردش و ارائه تسهیلات از واحدهای صنعتی و تولیدی حمایت کنند در بخش گردشگری که اولویت توسعه استان است بسیاری از پروژه ها و زیرساخت های گردشگری به ویژه توسعه واحدهای اقامتی به دلیل نبود منابع مالی و سرمایه در گردش معطل مانده اند مدیران بانکی باید تسهیلگر باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای تکمیل طرح های نیمه تمام قم نیازمند همکاری بانک ها هستیم

برای تکمیل طرح های نیمه تمام قم نیازمند همکاری بانک ها هستیم