مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 17:152023-06-07سياسي

گروه های جهادی با همه توان برای کمک به زلزله زدگان وارد عمل شدند


گروه های جهادی با همه توان در راستای کمک به زلزله زدگان وارد عمل شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ذبیح الله کاظمی ظهر چهارشنبه در دیدار با جمعی از جهادگران نیکوکاری شهید عبداللهی و قرارگاه جهادی امام رضا (ع) بسیج دانشجویی دانشگاه های شهرستان جلفا و منطقه آزاد ارس با اشاره به حضور پرشور گروه های جهادی در راستای کمک به بازسازی مناطق زلزله زده و زلزله زدگان این شهرستان گفت: این کمک ها ستودنی است و ما قدردان زحمات اعضای این گروه ها هستیم.

وی ادامه داد: در کنار فعالیت های صورت گرفته از سوی دستگاه های امدادی و خدمات رسان، گروه های جهادی هم با همه توان در راستای کمک به زلزله زدگان وارد عمل شدند.

کاظمی اضافه کرد: این گروه ها توانستند در حوزه آواربرداری و بازسازی مناطق زلزله زده به ویژه در حوزه مدارس شهری و روستایی، اقدامات بسیار قابل توجهی انجام دهند.

فرماندار خوی ادامه داد: دولت با همه توان در راستای کمک به زلزله زدگان در خوی پای کار آمده و با همراهی همه بخش ها، سعی در بازسازی هرچه سریع تر واحدهای مسکونی داریم تا پیش از آغاز فصل سرما، روند بازسازی تکمیل شود.

کاظمی با تاکید بر همراهی همه نهادها اظهار کرد: این همکاری موجب دلگرمی مردم منطقه شده و روند بازسازی را نیز به صورت روزافزون تسریع می بخشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گروه های جهادی با همه توان برای کمک به زلزله زدگان وارد عمل شدند

گروه های جهادی با همه توان برای کمک به زلزله زدگان وارد عمل شدند