مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 00:352023-05-30سياسي

فعالیت بیش از 5 هزار خانه قرآن در سراسر کشور


مدیرعامل اتحادیه قرآنی کشور از فعالیت 5 هزار و 200 خانه قرآن در سراسر کشور خبر داد و گفت: در هر خانه دو معلم مشغول فعالیت هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قائمشهر، محمد انجم شعاع  سه شنبه شب در پنجمین همایش تکریم از چهره های قرآنی و آیین تجلیل از فعالان و خادمان قرآن کریم شهرستان قائمشهر در سالن اجتماعات شهرداری قائمشهر اظهار کرد: بیش از 3 هزار ساختار حقوقی و 5 هزار و 200 خانه قرآن شهری، روستایی و عشایری در کشور وجود دارد و در هر خانه دو معلم و در هر موسسه 10 معلم مشغول فعالیت هستند.

وی افزود: مازندران همیشه بعد از تهران بالاترین جمعیت ساختار مردمی را در محافل قرآنی داشته که بخشی از آن ناشی از عشق ذاتی و درونی مردم استان است و بخشی هم ناشی از تلاش سالیان دراز موسسه های قرآنی است که ثمره آن را امروز مشاهده می کنیم.

انجم شعاع با اعلام اینکه جای خالی برگزاری همایش امروز مازندران در کشور احساس می شد، اضافه کرد: در فرمایشات مقام معظم رهبری بر رونق جلسات خانگی قرآن و اینکه موسسات بخشی از فعالیت های خود را به جلسات خانگی اختصاص دهند، تاکید شده است.

مدیرعامل اتحادیه قرآنی کشور با بیان اینکه تعداد کثیری از معلمان و مروجان قرآنی در سطح کشور برای توسعه و گسترش فرهنگ قرآنی و اُنس با قرآن فعالیت می کنند، تصریح کرد: وظیفه مسؤولان، شناسایی،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت بیش از 5 هزار خانه قرآن در سراسر کشور

فعالیت بیش از 5 هزار خانه قرآن در سراسر کشور