مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 17:352023-06-12سياسي

عرض ارادت گلستانی ها به امام رئوف در روز زیارتی امام رضا(ع)


به مناسبت روز مخصوص زیارتی امام رضا (ع)، جمع کثیری از عاشقان امام هشتم (ع) از اقصی نقاط استان گلستان خود را به بارگاه ملکوتی ایشان رسانده و با نثار گل و شرکت در مراسم مختلف معنوی ارادت خود را به امام رئوف ابراز کردند.

- عرض ارادت گلستانی ها به امام رئوف در روز زیارتی امام رضا(ع) ایسنا/گلستان به مناسبت روز مخصوص زیارتی امام رضا (ع)، جمع کثیری از عاشقان امام هشتم (ع) از اقصی نقاط استان گلستان خود را به بارگاه ملکوتی ایشان رسانده و با نثار گل و شرکت در مراسم مختلف معنوی ارادت خود را به امام رئوف ابراز کردند.

روز 23 ذی القعده به نقلی روز شهادت امام رضا (ع) است به همین مناسبت شیعیان و ارادتمتدان حضرت سعی می کنند خود را به حرم امام رضا (ع) برسانند و حضرت را زیارت کنند و اگر مقدور نیست از راه دور حضرت را زیارت و اظهار ارادت می کنند.

روز زیارتی امام رضا(ع) فرصتی است که شیعیان، دوستان و ارادتمندان، با امام خود تجدید عهد می کنند و از این تجدید عهد بهره های فراوانی می برند.

به همین مناسبت جمع زیادی از مردم مؤمن و ولایتمدار گلستان از تمامی شهرستان ها، روستاها و محلات استان خود را به بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) رساندند تا از کاروان عشق عقب نمانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرض ارادت گلستانی ها به امام رئوف در روز زیارتی امام رضا(ع)

عرض ارادت گلستانی ها به امام رئوف در روز زیارتی امام رضا(ع)