مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 08:352023-06-19اقتصادي

متقاضیان بدون واریز وجه از طرح نهضت ملی مسکن حذف نمی شوند


مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان گفت: چنانچه متقاضی مسکن ملی نتواند پس از ثبت نام در طرح، وجه اولیه را واریز کند، از سامانه حذف نشده و تا زمان تأمین وجه در صف تخصیص پروژه قرار می گیرد.

- ایسنا/همدان مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان گفت: چنانچه متقاضی مسکن ملی نتواند پس از ثبت نام در طرح، وجه اولیه را واریز کند، از سامانه حذف نشده و تا زمان تأمین وجه در صف تخصیص پروژه قرار می گیرد.

ایوب اسداللهی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: متقاضیانی که در سامانه طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده و پیامک واریز وجه را دریافت کرده باشند اما امکان واریز وجه ندارند، از سامانه حذف نشده و پس از واریز، مجدداً در پروژه های دیگر تخصیص داده خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه یکی از اهداف دولت خانه دار شدن تمامی اقشار جامعه به ویژه قشر ضعیف است، تصریح کرد: لازمه تحقق این امر، افزایش میزان تسهیلات و کاهش نرخ سود تسهیلات است که در این زمینه نیز وام های کم بهره با مدت پرداخت طولانی برای دهک های یک تا چهار درنظر گرفته شده است.

به گفته مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان، در استان همدان 18 هزار واحد مسکن ملی در حال ساخت است که از این تعداد، 12 هزار و 625 واحد مربوط به شهر همدان است و 224 واحد مسکونی شهر همدان در هفته دولت سال جاری به افتتاح و بهره برداری خواهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متقاضیان بدون واریز وجه از طرح نهضت ملی مسکن حذف نمی شوند

متقاضیان بدون واریز وجه از طرح نهضت ملی مسکن حذف نمی شوند