مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 01:452023-06-20بين الملل

سوریه جنایت صهیونیست ها در جِنین را محکوم کرد


وزارت خارجه سوریه در بیانیه ای جنایت رژیم اشغالگر علیه فلسطینیان در شهر جِنین و اردوگاه آن در کرانه باختری را محکوم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، وزارت خارجه سوریه ضمن محکوم کردن جنایت اشغالگران صهیونیست علیه فلسطینیان در کرانه باختری، تأکید کرد که این جنایت ها تنها به پایبندی فلسطینیان به حق خود از جمله تشکیل کشور مستقل به پایتختی قدس، منجر می شود.

نظامیان رژیم صهیونیستی روز گذشته با یورش به شهر جنین و اردوگاه آن شش فلسطینی از جمله یک کودک را شهید و 91 نفر را زخمی کردند.

مقاومت فلسطین نیز در جریان درگیری با نظامیان صهیونیست هفت نفر از آن ها را زخمی کرد و امروز سه شنبه نیز در جریان یک عملیات استشهادی در شمال رام الله چهار شهرک نشین به هلاکت رسیده و چهار نفر دیگر زخمی شدند.

در بیانیه وزارت خارجه سوریه با اشاره به افزایش جنایت های صهیونیست ها در اراضی اشغالی فلسطین که تازه ترین مورد آن جنایت در شهر جِنین بود، آمده است که تداوم حمایت های آمریکا و کشورهای غربی از جنایت های رژیم اشغالگر، این رژیم را به ادامه این سیاست نژادپرستانه ترغیب می کند که پیآمدهای خطرناکی برای صلح و امنیت منطقه ای و بین المللی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوریه جنایت صهیونیست ها در جِنین را محکوم کرد

سوریه جنایت صهیونیست ها در جِنین را محکوم کرد