مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 11:452023-06-14اقتصادي

پرداخت تسهیلات کم بهره به سرمایه گذاران قمی در بافت فرسوده اطراف حرم مطهر


مدیر عامل صندوق سرمایه گذاری طرح حرم های مطهر وزارت راه و شهرسازی گفت: در شهر قم به 82 سرمایه گذار 479 میلیارد ریال پرداخت شده است که از این حیث قم با بیشترین سرمایه گذار در رتبه نخست شهرهای مذهبی و دارای حرم قرار دارد.

- میلادامینی، چهارشنبه بیست و چهارم خردادماه طی جلسه ای بیان کرد: 884 میلیارد ریال تسهیلات کم بهره به سرمایه گذاران بافت های فرسوده پیرامونی حرم های مطهر کشور پرداخت شده است.

به گفته وی این تسهیلات در اختیار 152 سرمایه گذار به منظور احداث طرح های عام المنفعه قرار گرفته که نیمی از آن متعلق به شهر قم است.

امینی ادامه داد: براساس آمار موجود بیشترین سرمایه گذار به ترتیب در قم ، مشهد و شهرری ثبت شده است.

مدیر عامل صندوق سرمایه گذاری طرح حرم های مطهر وزارت راه و شهرسازی گفت: در شهر قم به 82 سرمایه گذار 479 میلیارد ریال پرداخت شده و در مشهد 320 میلیارد ریال در اختیار 54 سرمایه گذار قرار گرفته است.

امینی در خصوص میزان اندک شمار سرمایه گذاران اظهار کرد: در مجموع 551 سرمایه گذار برای دریافت تسهیلات و سرمایه گذاری در پروژه های عام المنفعه و ارزان قیمت ثبت نام کردند.

وی گفت: همه این افراد برای دریافت تسهیلات به نهادهای متولی معرفی شدند اما به دلیل داشتن نواقص در پروژه برای رفع نقص عودت داده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت تسهیلات کم بهره به سرمایه گذاران قمی در بافت فرسوده اطراف حرم مطهر

پرداخت تسهیلات کم بهره به سرمایه گذاران قمی در بافت فرسوده اطراف حرم مطهر