مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 07:502023-06-12اجتماعي

توزیع 2 میلیارد ریال اقلام بهداشتی در مدارس شبانه روزی همدان


معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان همدان گفت: بیش از 2 میلیارد ریال اقلام بهداشتی در مدارس شبانه روزی در قالب طرح ارتقای سلامت نوجوانی توزیع شد.

- عبدالله جعفری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به توزیع بیش از 2 میلیارد ریال اقلام بهداشتی در قالب طرح ارتقای سلامت نوجوانی خبر داد و اظهار کرد: با همکاری واحد امور زنان و اداره سلامت و تندرستی مجموعه بسته های بهداشتی و در بین دانش آموزان مدارس شبانه روزی استان توزیع شد.

وی افزود: طرح سلامت نوجوانی یکی از برنامه های عملیاتی حوزه سلامت و تندرستی دانش آموزان است که با هدف ارتقای سلامت دانش آموزان واحدهای آموزشی شبانه روزی از طریق آموزش در خصوص تغذیه، بهداشت بلوغ و پیشگیری از بیماری های خاص این دوران اجرا می شود.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان همدان ادامه داد: این بسته ها از محل اعتبارات ابلاغی معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش در راستای ارتقای سلامت دانش آموزان هزینه شده است.

وی گفت: بر اساس سرفصل های آموزشی ابلاغی مدیران، معاونین، سرپرستان و والدین دانش آموزان نیز زیر پوشش برنامه آموزشی ویژه مدارس شبانه روزی قرار گرفته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 2 میلیارد ریال اقلام بهداشتی در مدارس شبانه روزی همدان

توزیع 2 میلیارد ریال اقلام بهداشتی در مدارس شبانه روزی همدان