مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 خرداد 1402 ساعت 15:002023-06-04سياسي

15 خرداد هوشیاری سیاسی جامعه ایرانی را ارتقا داد


نماینده ولی فقیه سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان معتقد است که قیام 15 خرداد سطح و ضریب هوشیاری سیاسی جامعه آن روز ایران را ارتقا بخشیده است.

- ایسنا/سمنان نماینده ولی فقیه سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان معتقد است که قیام 15 خرداد سطح و ضریب هوشیاری سیاسی جامعه آن روز ایران را ارتقا بخشیده است.

حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ عبدا.

قربانیان نماینده ولی فقیه سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان 14 خردادماه در مراسم بزرگداشت سالگرد حضرت امام (ره) و قیام خونین 15 خرداد در سمنان با اشاره به اینکه دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی با توطئه شوم خود در صدد تخریب انقلاب و تحریف راه و رسم امام راحل برآمده اند اظهار داشت: لازم است تا با معرفی شخصیت والای امام راحل و عمل به جهاد تبیین مد نظر رهبر معظم انقلاب، این توطئه شوم را خنثی کرد.

قربانیان نماینده ولی فقیه سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با بیان اینکه قیام خونین 15 خرداد و همزمانی آن با سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره) بهترین فرصت برای بیان ابعاد مختلف این قیام و نقش امام راحل در شکل گیری انقلاب اسلامی و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی در ایران است گفت: سالروز ارتحال ملکوتی امام راحل تنها زمانی برای برگزاری مراسمی با شکوه نیست بلکه از آن باید به منظور تبیین شخصیت امام خمینی (


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

15 خرداد هوشیاری سیاسی جامعه ایرانی را ارتقا داد

15 خرداد هوشیاری سیاسی جامعه ایرانی را ارتقا داد