مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 خرداد 1402 ساعت 00:302023-06-15سياسي

بازدید معاون صندوق توسعه ملی از شهرک های صنعتی شیراز و سپیدان


معاون منابع و مصارف صندوق توسعه ملی در سفر به استان فارس حین بازدید از شهرک صنعتی بزرگ شیراز از مشارکت صندوق توسعه ملی در پروژه های اقتصادی و بزرگ کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، در سفر معاون منابع و مصارف صندوق توسعه ملی به استان فارس ابتدا جلسه ای با فعالین اقتصادی به ریاست محمد هادی ایمانیه استاندار فارس با حضور جعفر قادری و ابراهیم عزیزی نمایندگان مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی و با حضور تعدادی از صاحبان صنایع و بنگاه های اقتصادی انجام شد.

معاون منابع و مصارف صندوق توسعه ملی در جریان بازدید واحدهای صنعتی و تولیدی و در جلسه با فعالین اقتصادی گفت: با هدف حفظ حقوق نسل های آینده و تبدیل منابع ملی به سرمایه های مولد اقتصادی مشارکت صندوق توسعه ملی در پروژه های اقتصادی و بزرگ کشور با داده های جدید صورت می گیرد.

علیرضا صالح با تاکید براینکه تسهیلات به صورت ارزی به بنگاه اقتصادی تحویل شده است و ارزی  بازپرداخت می شود افزود: به استناد اساسنامه صندوق توسعه ملی، پرداخت هرگونه تسهیلات از محل منابع صندوق فقط از طریق بانک های عامل انجام می شود لذا صندوق نهاد تامین مالی است بنابراین آمادگی داریم در مقوله سرمایه گذاری و طرحهای جدید در استان فارس در قالب مقررات و اختیارات صندوق کمک کنیم و جهت تسریع در رف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید معاون صندوق توسعه ملی از شهرک های صنعتی شیراز و سپیدان

بازدید معاون صندوق توسعه ملی از شهرک های صنعتی شیراز و سپیدان