مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 16:252023-06-17اجتماعي

شکوفایی اشتغال با ایده های نوآورانه دانشجویی در مرکز علمی کاربردی بیرجند


سرپرست مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی بیرجند گفت: این مرکز آموزش عالی در حال حاضر به عنوان تنها علمی کاربردی دارای مرکز نوآوری و شکوفایی اشتغال در استان، - ایسنا/خراسان جنوبی سرپرست مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی بیرجند گفت: این مرکز آموزش عالی در حال حاضر به عنوان تنها علمی کاربردی دارای مرکز نوآوری و شکوفایی اشتغال در استان، از ایده های نوآورانه و طرح های کسب وکار دانشجویان نیز حمایت می کند.

نرگس معصومی مفرد، در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: مرکز آموزش عالی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی با 18 سال سابقه آموزش عالی و تربیت بیش از 4000 دانش آموخته در نظام آموزش مهارتی و ضریب اشتغال دانش آموختگان بالای 75 درصد جهت نیم سال اول (مهر) سال تحصیلی 1402 بصورت پذیرش بدون کنکور در مقاطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته دانشجو می پذیرد.

وی افزود: آموزش های عملی و کارورزی دانشجویان این مرکز در محیط های واقعی کار طرف قرارداد و مرتبط با زمینه شغلی رشته ها برگزار شده و دروس نظری و آزمون ها نیز در نوبت عصر برگزار می شود.

معصومی مفرد ادامه داد: نظر به آغاز ثبت نام حضوری دوره های کاردانی و کارشناسی دانشگاه جامع علمی کاربردی از 28خردادماه و پذیرش دانشجو در مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی بیرجند؛ ثبت نام دانشجویان در رشته های حقوق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکوفایی اشتغال با ایده های نوآورانه دانشجویی در مرکز علمی کاربردی بیرجند

شکوفایی اشتغال با ایده های نوآورانه دانشجویی در مرکز علمی کاربردی بیرجند