مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 13:002023-05-29سياسي

نظری: با توجه به حمایت رهبری مسئولیت نمایندگان چند برابر شده است


نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی گفت: حمایت رهبر معظم انقلاب مسئولیت نمایندگان برای انجام وظیفه را چند برابر کرده است.

- نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی گفت: حمایت رهبر معظم انقلاب مسئولیت نمایندگان برای انجام وظیفه را چند برابر کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا نظری در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز (دوشنبه) مجلس شورای اسلامی بیان کرد: حمایت رهبر انقلاب مسئولیت نمایندگان را برای انجام هرچه بیشتر وظیفه چند برابر کرده است.

وی در ادامه یادآور شد: روز گذشته شاهد برخی اظهارنظرها از سوی برخی همکاران بودیم که نظام مظلوم اسلامی را به انحصار طلبی، حذف گروه های مورد اعتماد سیاسی و ضرورت انجام آشتی ملی، ندادن حق اعتراض مسالمت آمیز به مردم و ظلم در حق زندانیان سیاسی و عقیدتی تحت عنوان اقدامات خلاف امنیت ملی و پیشنهاد حذف مجازات اعدام علیه جانیان، آدمکشان و مفسدان فی الارض، عدم رعایت حقوق زندانیان، زنان، روشنفکران و جوانان و اهل سنت و اقلیت های قومی و مذهبی، کوتاهی دولت در تامین مسکن مورد نیاز مردم و عدم وفای به عهد از سوی حاکمیت و دولت در حق مردم و عدم اجرای قوانین مصوب مجلس و قانون برنامه ششم متهم ساختند و در جایگاه دلسوز کشور، انقلاب و ملت فریاد وامصیبتا سر دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظری: با توجه به حمایت رهبری مسئولیت نمایندگان چند برابر شده است

نظری: با توجه به حمایت رهبری مسئولیت نمایندگان چند برابر شده است