مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 16:412023-06-19ورزشي

مرکز «نفس» برای نجات جنین از سقط در خرم آباد افتتاح شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، فریبا ولی پوری ظهر امروز در سومین جلسه قرارگاه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت که در استانداری برگزار شد، اظهار کرد: افتتاح مرکز نفس یکی از اتفاق های خوب در حوزه جوانی جمعیت است، این مرکز در واقع نجات فرزندان از سقط است.

وی بیان کرد: با وجود اینکه ما یک کشور اسلامی هستیم اما بسیاری از مادران به این نکته واقف نیستند که متاسفانه سقط جنین مساوی با قطع نفس است .

مدیرکل امور بانوان استانداری لرستان گفت: مرکز نفس یک پک کامل حمایتی، مشاوره ای و علمی- پزشکی برای مادرانی است که به هر دلیل قصد سقط جنین دارند.

ولی پوری خاطر نشان کرد: در صورت مشکل پزشکی، مجوز سقط جنین ارایه می شود و در صورت شرایط روحی و اقتصادی مادران با مشاوره و حمایت مالی تا پنج سالگی از سقط جنین جلوگیری می شود.

وی تاکید کرد: از مادرانی که قصد سقط جنین دارند، تقاضا داریم که با مراجعه به مرکز نفس از خدمات آن بهره بگیرند.

مدیرکل امور بانوان استانداری لرستان در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به اینکه 30 درصد از منابع مالی که قرار بوده در قانون جمعیت اجرایی شود به دستگاه ها ابلاغ شده است، اظهار کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، ورزش و جوانان و سازمان تبلیغات وظیفه قانونی در حوزه جوانی جمعیت برای آنها تعریف شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز «نفس» برای نجات جنین از سقط در خرم آباد افتتاح شد

مرکز «نفس» برای نجات جنین از سقط در خرم آباد افتتاح شد