مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 خرداد 1402 ساعت 12:002023-06-13ورزشي

توضیح فدراسیون فوتبال درمورد شبهات انتخابات هیأت تهران


رییس کمیته امور استان های فدراسیون فوتبال به برخی شبهات درخصوص انتخابات هیأت تهران واکنش نشان داد.

- طهمورث حیدری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درمورد برگزاری نشست هم اندیشی روسای هیأت فوتبال سراسر کشور و هیأت رییسه فدراسیون فوتبال در جزیره کیش، اظهار داشت: محورهای این نشست که تا 26 خرداد در جزیره کیش برگزار خواهد شد بررسی مشکلات هیأت ها، بررسی نظرات کارشناسی روسای هیأت ها، مسائل مربوط به فوتبال پایه و بررسی نحوه ارتقای سطح آن، نحوه ارتباط نمایندگان استان ها با سازمان لیگ و در کل هماهنگی بین هیأت های استانی، کمیته استان ها و فدراسیون فوتبال در جهت رشد و فوتبال کشور است.

وی درمورد اینکه آخرین باری که در زمان ریاست شهاب عزیزی خادم در فدراسیون چنین همایشی برگزار شد، حواشی زیادی درمورد هزینه کرد این همایش پیش آمد، گفت: در آن زمان هم ریخت و پاش خاصی انجام نشد.

در آن دوره هم مثل الان که فدراسیون فوتبال هزینه ای نکرد و قرار است سازمان منطقه آزاد کیش میزبان همایش باشد، خود هیأت فوتبال اصفهان حامی مالی گرفت.

  رییس کمیته امور استان های فدراسیون فوتبال درخصوص آخرین وضعیت برگزاری انتخابات هیأت فوتبال تهران، توضیح داد: فرآیند انتخابات در حال انجام است و 16 نفر را به دستگاه های حراستی و امنیتی معرفی کردیم تا روال کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیح فدراسیون فوتبال درمورد شبهات انتخابات هیأت تهران

توضیح فدراسیون فوتبال درمورد شبهات انتخابات هیأت تهران