مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 10:252023-05-31سياسي

خط کشی میان جامعه آسیب زا است


مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری فارس گفت: حق نداریم خط کشی و تمایز بین مردم جامعه قائل باشیم زیرا این خط کشی آسیب زا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، جواد قناعتی در گردهمایی روابط عمومی فرمانداری های سراسر استان فارس، اطلاع رسانی را اقدامی ظریف دانست و افزود: روابط عمومی امری دوسویه است، جذب حداکثری مردم، امیدآفرینی و همچنین انعکاس فعالیت های دولت ازجمله وظایف مهم این بخش است.

وی توجه ویژه به حوزه روابط عمومی را امر مهمی عنوان کرد و گفت: اقدامات زیادی در دولت صورت گرفته که مردم از آن بی اطلاع هستند و ضروری است که این اخبار با روش های هنرمندانه به جامعه تزریق شود.

او نقش روابط عمومی فرمانداری های سراسر استان فارس را انعکاس فعالیت های شهرستان و فرمانداری به جای انعکاس صرف عملکرد شخص فرماندار دانست و افزود: عملکردها و ظرفیت های همه شهرستان باید منعکس و به جامعه اعلام شود.

قناعتی اظهار کرد: روابط عمومی ها باید به شدت از تبلیغ فرد و اشخاص پرهیز کرده و عملکردها را به جامعه اعلام کنند و از ظرفیت و روش های نوین در اطلاع رسانی نیز استفاده شود و حتماً بانک اطلاع رسانی در روابط عمومی های ادارات و فرمانداری های تدوین شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خط کشی میان جامعه آسیب زا است

خط کشی میان جامعه آسیب زا است