مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 16:052023-05-30دانش

شرایط پذیرش دکتری بدون آزمون دانشگاه امیرکبیر اعلام شد


علاقمندان ثبت نام در رشته های بدون آزمون دانشگاه صنعتی امیرکبیر برای دوره دکتری تخصصی(PhD ) تا نهم خرداد ماه فرصت دارند نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

- علاقمندان ثبت نام در رشته های بدون آزمون دانشگاه صنعتی امیرکبیر برای دوره دکتری تخصصی(PhD ) تا نهم خرداد ماه فرصت دارند نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دنشگاه صنعتی امیرکبیر اعلام کرد؛ این دانشگاه به عنوان یکی از قدیمی ترین دانشگاه های صنعتی کشور، در جهت گسترش مرزهای علم و فناوری، ایجاد و توسعه دوره های تحصیلات تکمیلی و همچنین ایفاء رسالت خود مبنی بر آموزش و تربیت نیروهای متخصص و متعهد از سال 1365 اقدام به جذب دانشجوی دوره دکتری تخصصی(PhD )نموده است.

در این راستا دانشگاه صنعتی امیرکبیر (پلیتکنیک تهران) ضمن رعایت کلیه ضوابط و شرایط آیین نامه شیوه نامه اجرایی آزمون ورودی دوره دکتری(PhD ) سازمان سنجش آموزش کشور و مصوبات شورای تحصیلات تکمیلی دانشگاه، برای سال تحصیلی 1402-1403 از بین داوطلبان معرفی شده از سوی سازمان سنجش آموزش کشور دانشجوی دکتری تخصصی(PhD )می پذیرد.

بر این اساس پذیرش دانشجو بر اساس نمره آزمون سازمان سنجش کشور، سوابق تحصیلی(آموزشی و پژوهشی) و مصاحبه حضوری در رشته های مندرج در دفترچه راهنمای آزمون ورودی دکتری 1402 این دانشگاه به صورت ورودی از نوع روزانه و ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط پذیرش دکتری بدون آزمون دانشگاه امیرکبیر اعلام شد

شرایط پذیرش دکتری بدون آزمون دانشگاه امیرکبیر اعلام شد