مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 09:002023-06-07اجتماعي

عملیات اعزام زائران خراسان جنوبی به فرودگاه جده پایان یافت


مدیرکل فرودگاه های خراسان جنوبی گفت: عملیات اعزام زائران خراسان جنوبی به فرودگاه جده با اعزام آخرین کاروان در روز شانزدهم خرداد پایان یافت.

- عظیم طهماسبی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه امسال زائران خراسان جنوبی برای انجام مناسک حج در قالب 9 پرواز به سرزمین وحی اعزام شدند، اظهار کرد: عملیات اعزام حجاج خراسان جنوبی به سرزمین وحی امروز شانزدهم خردادماع به اتمام رسید.

مدیرکل فرودگاه های خراسان جنوبی با بیان اینکه پروازهای حج تمتع فرودگاه بیرجند از بامداد شنبه آغاز شد و به مدت 4 روز ادامه داشت، بیان کرد: امروز سه شنبه ساعت 10:30 با خروج آخرین پرواز، عملیات اعزام زائرین در این فرودگاه به پایان رسید.

طهماسبی اظهار کرد: شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی در این 9 پرواز نزدیک به 34 هزار کیلوگرم بار غیر همراه مسافرین را نیز به جده انتقال داده است.

وی با اشاره به اینکه عملیات اعزام زائران حج تمتع خراسان جنوبی بدون کوچک ترین مشکلی به پایان رسید، یادآور شد: زائران خراسان جنوبی مدینه بعد هستند و ما برای بازگشت این زائران نیز آمادگی لازم را داریم.

مدیرکل فرودگاه های خراسان جنوبی گفت: نهایت تلاش ما بر این است که زائران استان در حوزه پروازها چه در رفت و چه برگشت کوچک ترین مشکلی نداشته و با سلامت کامل بعد از انجام اعمال حج به ایران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات اعزام زائران خراسان جنوبی به فرودگاه جده پایان یافت

عملیات اعزام زائران خراسان جنوبی به فرودگاه جده پایان یافت