مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 08:502023-06-17سياسي

تلاش مرزبانان هرمزگانی در اجرای طرح رعد ستودنی است


جانشین فرمانده مرزبانی فراجا در حاشیه بازدید از استان هرمزگان از تلاش مرزبانان هرمزگانی در اجرای طرح رعد 11 تقدیر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، جلسه ویژه اقدامات طرح رعد با ریاست سردار جلال ستاره جانشین فرماندهی مرزبانی فراجا و با حضور فرماندهان، معاونان ستادی و فرماندهان پایگاه های دریابانی سطح استان، در سالن جلسات شهید حاج قاسم سلیمانی ستاد این فرماندهی برگزار شد.

جانشین فرماندهی مرزبانی فراجا در نشست جمع بندی اجرای طرح رعد 11 گفت: فرماندهان و مسئولان مرزبانی استان هرمزگان از فرماندهان نمونه و پیشرو در مسیر مبارزه با قاچاق هستند و میزان توانمندی و آمادگی مرزبانان هرمزگانی در حدی است که هرگونه اعمال سودجویانه قاچاقچیان را در عرصه دریا در کمترین زمان ممکن خنثی می کنند.

سردار جلال ستاره در این رابطه گفت: از اقدامات انجام شده مرزبانان هرمزگانی در راستای اجرای طرح رعد و مبارزه بی امان با پدیده شوم قاچاق که یکی از مهمترین دغدغه ها و مطالبات مردم و سلسله مراتب فرماندهی است، تقدیر می شود.

وی در ادامه شناخت تهدیدات حوزه استحفاظی یگان های مرزی دریایی و اشرافیت اطلاعاتی در مأموریت ها را رمز موفقیت مأموریت های سازمانی عنوان کرد و یادآور شد: فرماندهان و مسئولان مرزبانی استان هرمزگان از فرماندهان نمونه و پیشرو در مسیر مبار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش مرزبانان هرمزگانی در اجرای طرح رعد ستودنی است

تلاش مرزبانان هرمزگانی در اجرای طرح رعد ستودنی است