مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 14:352023-06-21سياسي

دیدار دستیار ویژه وزیر امور خارجه کشورمان با نماینده ویژه دبیرکل


در حاشیه نشست بیستم روند آستانه در قزاقستان،«گیر پدرسون» نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل متحد در امور سوریه با علی اصغر خاجی، دستیار ارشد وزیر امور خارجه در امور ویژه سیاسی دیدار کرد.

- در حاشیه نشست بیستم روند آستانه در قزاقستان، گیر پدرسون نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل متحد در امور سوریه با علی اصغر خاجی، دستیار ارشد وزیر امور خارجه در امور ویژه سیاسی دیدار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، در حاشیه نشست بیستم روند آستانه در قزاقستان، گیر پدرسون نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل متحد در امور سوریه با علی اصغر خاجی، دستیار ارشد وزیر امور خارجه در امور ویژه سیاسی دیدار و گفت و گو کرد.

بر پایه این گزارش، در این دیدار طرفین ضمن اشاره به روند عادی سازی روابط سوریه با جهان عرب، در خصوص آخرین تحولات بحران سوریه، گفت وگوهای کمیته قانون اساسی، تماس های پدرسون با دولت سوریه به ارائه نظرات و مواضع خود پرداختند و بر لزوم گفت و گو در حل و فصل سیاسی بحران تأکید کردند.

هم چنین دستیار ارشد وزیر امور خارجه نیز در این گفت و گو با تأکید بر حل و فصل مباحثی همچون موضوع پناهندگان و همکاری جامعه جهانی در راستای توسعه کمک های بشر دوستانه تاکید نمود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار دستیار ویژه وزیر امور خارجه کشورمان با نماینده ویژه دبیرکل

دیدار دستیار ویژه وزیر امور خارجه کشورمان با نماینده ویژه دبیرکل