مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 19:202023-06-08سياسي

نبود منبع پایدار آب چالش جدی اردبیل


نایب رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: نبود منبع پایدار آب در استان اردبیل چالش جدی است که وزارت نیرو باید در این زمینه فکری اساسی بکند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، صدیف بدری عصر پنجشنبه که به نمایندگی از کمیسیون عمران مجلس در جلسه بررسی آخرین وضعیت خسارت وارده سیل در فرمانداری گرمی سخن می گفت، اظهار کرد: در بخش تأسیسات زیربنایی به ویژه راه، آب و فاضلاب، مدرسه و سایر تأسیسات مهم شهری سیل اخیر خسارت هنگفتی را به شهرهای گرمی، انگوت و بیله سوار وارد کرده است.

وی تصریح کرد: در کشور در حوزه پیشگیری و مقابله با زلزله و سیل چالش های اساسی وجود دارد و ما نتوانستیم در طراحی، اجرا، کنترل و نظارت ها به نحوی عمل کنیم تا خسارت های ناشی از زلزله و سیل به حداقل برسد.

نایب رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی ساخت و سازهای اصولی به ویژه در مسیر جاری شدن سیل و عدم اجرای سیل بندها و لایروبی های به موقع را از مشکلات و معضلات جدی برشمرد و گفت: آب منطقه ای باید در سریع ترین زمان عملیات لایروبی را در کنار روان سازی مسیل رودخانه ها انجام داده و شرایط مناسبی را برای ساکنان حریم رودخانه ها و مسیل ها به وجود آورد.

بدری دهیاران، بخشداران و فرمانداران را به اهتمام جدی در ساخت و سازهای ایمن و پرهیز از ساخت واحدهای مسکونی در مناطق آسیب آفرین دعوت ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نبود منبع پایدار آب چالش جدی اردبیل

نبود منبع پایدار آب چالش جدی اردبیل