مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 10:252023-05-29حوادث

کشف بیش از 9 تن مواد مخدر و دستگیری 4900 خرده فروش و معتاد متجاهر طی یک هفته


رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا گفت: ماموران انتظامی کشور طی یک هفته موفق به کشف بیش از 9 تن انواع مواد مخدر و دستگیری 4900 خرده فروش مواد مخدر و معتاد متجاهر در اجرای طرح تشدید با خرده فروشان مواد مخدر و معتادان متجاهر در سراسر کشور شدند.

- رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا گفت: ماموران انتظامی کشور طی یک هفته موفق به کشف بیش از 9 تن انواع مواد مخدر و دستگیری 4900 خرده فروش مواد مخدر و معتاد متجاهر در اجرای طرح تشدید با خرده فروشان مواد مخدر و معتادان متجاهر در سراسر کشور شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار ایرج کاکاوند در تشریح جزییات این خبر اظهار کرد: به منظور رصد و کنترل فعالیت های مجرمانه باندهای قاچاق مواد مخدر، سرنخ هایی از فعالیت عناصر مسلح و قاچاقچی که قصد جابه جایی و انتقال مواد مخدر از مرزهای شرقی و جنوب شرقی به عمق کشور را داشتند به دست آمد که با برنامه ریزی دقیق اطلاعاتی و عملیاتی تشدید اقدامات کنترلی در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با اشراف کامل اطلاعاتی و رصد دقیق و پیچیده قاچاقچیان مواد مخدر، ماموران انتظامی خستگی ناپذیر و جان بر کف به ویژه در استان های شرقی و مرکز کشور از جمله سیستان و بلوچستان، کرمان، خراسان جنوبی، تهران بزرگ، البرز، قزوین، غرب استان تهران و نیز دریابانی چابهار مطلع شدند قاچاقچیان قصد دارن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از 9 تن مواد مخدر و دستگیری 4900 خرده فروش و معتاد متجاهر طی یک هفته

کشف بیش از 9 تن مواد مخدر و دستگیری 4900 خرده فروش و معتاد متجاهر طی یک هفته