مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 08:402023-06-11سياسي

2000 مددجوی چهارمحال و بختیاری خدمات مشاوره حقوقی دریافت کردند


مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری از ارائه خدمات مشاوره حقوقی به 2 هزار مددجوی استان طی سال گذشته خبر داد.

- جاسم محمدی فارسانی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد از ارائه خدمات مشاوره حقوقی به 2 هزار مددجوی کمیته امداد در چهارمحال و بختیاری طی سال گذشته خبر داد و گفت: علاوه بر مشاوره حقوقی، مددجویان از تمامی خدمات قضایی از جمله ارائه دادخواست، اظهارنامه، شکواییه، لایحه دفاعیه و شرکت در جلسات دادرسی نیز بهره مند می شوند.

مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری با اشاره به تشکیل بیش از 160 پرونده حقوقی طی سال گذشته در واحد حقوقی کمیته امداد استان، افزود: همچنین مددجویان از ظرفیت وکلای نیکوکار، خدمات مرکز وکلا، کارشناسان و مشاوران خانواده، دفاتر خدمات قضایی و کانون کارشناسان رسمی دادگستری نیز بهره مند می شوند.

وی اضافه کرد: امسال جشن خودکفایی 2 هزار مددجوی کمیته امداد استان برگزار شد و رویکرد این نهاد اجرای طرح های اشتغال از طریق اعطای تسهیلات کم بهره به نیازمندان تحت حمایت و غیر تحت حمایت است.

محمدی تعداد خانواده های تحت حمایت در استان را 44 هزار خانواده شامل 103 هزار نفر عنوان و بیان کرد: مددجویان علاوه بر مستمری ماهیانه از خدمات حمایتی از جمله کمک به احداث مسکن، درمان، تحصیل فرزندان، ارائه تسهیلات و تهیه لو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2000 مددجوی چهارمحال و بختیاری خدمات مشاوره حقوقی دریافت کردند

2000 مددجوی چهارمحال و بختیاری خدمات مشاوره حقوقی دریافت کردند