مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 18:522023-05-28بين الملل

مخالفت یونان و مجارستان با دور جدید تحریم ها علیه روسیه


به خاطر آنکه کی یف فهرستی از شرکت هایی که در روسیه فعالیت می کنند را ارائه داده و می گوید این شرکت ها باید تحریم شوند، مجارستان و یونان مخالف دور جدید تحریم علیه روسیه شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس به نقل از پلتیکو، گفته می شود مذاکرات برای اعمال دور یازدهم تحریم های اتحادیه اروپا علیه روسیه به بن بست رسیده و دلیل آن هم مخالفت یونان و مجارستان با این تحریم هاست.

اوکراین لیستی از شرکت هایی که در روسیه فعالیت می کنند را تهیه کرده و مدعی است که این شرکت ها باید در زمره حامیان جنگ علیه اوکراین شمرده شده و تحریم شوند و بوداپست و آتن هم می گویند شرکت های یونانی و مجارستانی باید از این فهرست حذف شوند.

منابع آگاه می گویند: تاکنون دو دور مذاکره برای نهایی کردن یازدهمین بسته تحریمی علیه روسیه بین کشورهای اروپایی برگزار شده که هر دوی آنها به بن بست رسیده است.

اوکراین  مدعی است که شرکت های نامبرده شده در فهرست این کشور در دور زدن تحریم های اروپا علیه روسیه دخیل هستند و درواقع آنها را حامی بین المللی مالی جنگ عنوان کرده است.

نکته اصلی آنکه به خاطر ادامه حضور برخی شرکت های اروپایی در روسیه نام بسیاری از آنها در این فهرست از سوی اوکراین گنجانده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخالفت یونان و مجارستان با دور جدید تحریم ها علیه روسیه

مخالفت یونان و مجارستان با دور جدید تحریم ها علیه روسیه