مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 خرداد 1402 ساعت 15:102023-06-01سياسي

اعلام نتایج مرحله اول هجدهمین دوره اعطای مدرک تخصصی به حافظان


حسین تقی پور، معاون آموزش و سنجش سازمان دارالقرآن الکریم، از اعلام نتایج آزمون مرحله اول هجدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین تقی پور، معاون آموزش و سنجش سازمان دارالقرآن الکریم، از اعلام نتایج آزمون مرحله اول هجدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم خبر داد.

تقی پور با اعلام این خبر افزود: به همت دبیرخانه ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم، نتایج مرحله اول این آزمون زودتر از زمان بندی اعلام شده به حافظان محترم قرآن کریم و شرکت کنندگان در این مرحله اعلام شد و این افراد می توانند با مراجعه به درگاه و انتخاب تابعیت و وارد کردن کد ملی نتیجه آزمون را مشاهده نمایند.

وی در ادامه گفت: حافظان محترمی که به نتیجه آزمون خود اعتراض دارند می توانند، تا تاریخ 17 خرداد ماه و با مراجعه به درگاهی که در قسمت اعلام نتایج مشخص شده، اعتراض خود را ثبت نمایند.

تقی پور خاطر نشان کرد: افراد قبول شده در این مرحله، مجاز به شرکت در مرحله دوم هجدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم هستند که از 15 لغایت 31 تیرماه سال جاری به صورت شفاهی و در مراکز استان ها برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام نتایج مرحله اول هجدهمین دوره اعطای مدرک تخصصی به حافظان

اعلام نتایج مرحله اول هجدهمین دوره اعطای مدرک تخصصی به حافظان