مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 09:002023-06-06سياسي

استکبار جهانی به دنبال نابودی و تجزیه کشور است


عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت:رهبری انقلاب با بیانات خود در مراسم سالگرد امام خمینی (ره) خواستند تصویر واقعی استکبار جهانی که به دنبال نابودی و تجزیه کشور است، - عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت:رهبری انقلاب با بیانات خود در مراسم سالگرد امام خمینی (ره) خواستند تصویر واقعی استکبار جهانی که به دنبال نابودی و تجزیه کشور است، را بیان کنند.

محمدکاظم انبارلویی، عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفتگو با مهر ، با اشاره به سخنان رهبری انقلاب در مراسم سالگرد امام خمینی (ره)، گفت: رهبری انقلاب با بیانات خود در مراسم سالگرد امام خمینی (ره) خواستند تصویر واقعی استکبار جهانی که به دنبال نابودی و تجزیه کشور است، را بیان کنند.

وی افزود: کافیست شهرهای عراق و سوریه و افغانستان را ملاحظه کنید، اینها توسط استکبار جهانی به ویرانه ای تبدیل شده است، هرچند مردم منطقه مقاومت کردند و آمریکا را از افغانستان و همینطور داعش را از عراق و سوریه بیرون راندند، اما خواست عملی استکبار ویرانی کشورهای منطقه است.

علاقمندان به وطن خواستار تجزیه کشور نیستند انبارلویی با اشاره به کسانی که چندان به انقلاب علاقمند نیستند، خاطر نشان ساخت: کسانی که خیلی علاقه به انقلاب ندارند اما به وطن و میهن خود علاقه دارند و حاضر نیستند خاک خود را در دست دش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استکبار جهانی به دنبال نابودی و تجزیه کشور است

استکبار جهانی به دنبال نابودی و تجزیه کشور است