مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 14:552023-06-11اقتصادي

توانمندسازی و ارتقای مهارت شاغلان نیاز امروز صنعت است


مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان گفت: توانمندسازی و ارتقای مهارت شاغلان نیاز امروز صنعت برای افزایش بهره وری و رشد تولید است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، شهرام ملایی هزاروندی ظهر امروز یکشنبه ضمن دیدار با فرخ ناصری کریموند رییس مجتمع آموزش فنون مناطق نفت خیز جنوب با اشاره به نقش آموزش مهارتی در تربیت و توانمندسازی نیروی انسانی ماهر و متخصص بر هم افزایی و اتخاذ راهکارهایی برای تربیت افراد متخصص و کار آزموده درجهت پیشبرد اهداف صنعت نفت تاکید کرد.

وی عنوان کرد: نظام آموزشی در کشورهای مختلف به 2 رسته رسمی و غیر رسمی تقسیم می شود و سازمان آموزش فنی و حرفه ای متولی آموزش غیر رسمی رسالت آموزش جوانان جویای کار فاقد مهارت را برای ورود به بازار کار و ارتقای مهارت شاغلان برعهده دارد.

ملایی هزاروندی با بیان اینکه صلاحیت حرفه ای به سازمان آموزش فنی و حرفه ای سپرده شده است، گفت: با وجود 54 مرکز دولتی در شهرهای مختلف خوزستان و کارگاه ها و حرفه های متعدد آموزشی ظرفیت بسیار مطلوبی در اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان وجود دارد که می توان با همکاری و انعقاد تفاهم نامه دوجانبه و هم افزایی ظرفیت های متقابل در توسعه مهارت آموزی و ترویج فرهنگ مهارت آموزی قدم های بزرگی را برای اشتغال جوانان برداشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توانمندسازی و ارتقای مهارت شاغلان نیاز امروز صنعت است

توانمندسازی و ارتقای مهارت شاغلان نیاز امروز صنعت است