مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 خرداد 1402 ساعت 13:402023-06-01سياسي

گروه های جهادی در جامعه امید آفرینی می کنند


گروه های جهادی نقش بسیار مؤثر و امیدآفرینی در جامعه ایفا می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ضرغام محمدی صبح پنجشنبه در دیدار با گروهی از جوانان جهادی بخش ریگ شهرستان گناوه و رییس بنیاد احسان اظهار داشت: گروه های جهادی نقش بسیار مؤثر و امیدآفرینی در جامعه ایفا می کنند.

بخشدار ریگ افزود: با توجه به نیات خیرخواهانه و خداپسندانه اقدامات گروه های جهادی در راستای حل مشکلات محرومین ارزشمند و از اجر دنیوی و اخروی در نزد پروردگار برخوردار است.

وی یادآور شد: خدمات گروه جهادی در بخش های مختلف فرهنگی اجتماعی و اقتصادی و عمرانی و یاری رساندن به محرومان زمینه ثبات و ماندگاری در روستاها و جلوگیری از مهاجرت به شهرها را فراهم می کند.

وی ضرورت اولویت بندی نیازمندی های شهر و روستاهای تابعه در بخش های اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی، بهداشتی، خدماتی و… که قابلیت حل شدن با ظرفیت های موجود و بعضاً کمک گرفتن از توان گروه های جهادی همچون بنیاد احسان را دارد توسط جوانان فعال در گروه های جهادی سطح بخش خواستار شد.

بخشدار ریگ افزود: از ظرفیت عظیم مؤسسه های خیریه، هیئت های مذهبی، هنرمندان و سایر نخبگان در این حوزه نباید غفلت شود و همه ظرفیت ها را برای حل مشکلات محلی باید به خدمت گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گروه های جهادی در جامعه امید آفرینی می کنند

گروه های جهادی در جامعه امید آفرینی می کنند