مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 خرداد 1402 ساعت 16:052023-06-04بين الملل

استیصال نتانیاهو در پی گزارش جدید آژانس انرژی اتمی درباره ایران


نخست وزیر رژیم صهیونیستی با تکرار ادعاهایش درباره اهداف برنامه هسته ای ایران، تازه ترین گزارش فصلی آژانس بین المللی انرژی اتمی درباره موضوعات پادمانی و اجرای برجام در ایران را «سابقه ای بد» در عملکرد آژانس تلقی کرد.

- نخست وزیر رژیم صهیونیستی با تکرار ادعاهایش درباره اهداف برنامه هسته ای ایران، تازه ترین گزارش فصلی آژانس بین المللی انرژی اتمی درباره موضوعات پادمانی و اجرای برجام در ایران را سابقه ای بد در عملکرد آژانس تلقی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در پی تازه ترین گزارش فصلی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی درباره موضوعات پادمانی و اجرای برجام(توافق هسته ای) در ایران که در آن اعلام شد، یکی از سه مکان مورد بحث در مریوان بررسی، حل وفصل و بسته شده است، وبگاه خبری جوییش نیوز سیندیکیت گزارش داد که بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز در نشست هفتگی کابینه اش در واکنش به این گزارش با تکرار ادعاهایش علیه فعالیت های هسته ای ایران گفت: ایران به دروغ گویی به آژانس بین المللی انرژی اتمی ادامه می دهد.

تسلیم شدن آژانس در برابر فشار ایران یک سابقه بد در عملکرد آن محسوب می شود.

به نوشته این وبگاه خبری، نتانیاهو در ادامه با ادعای این که چند سال پیش اسناد هسته ای ایران را از آن خارج کرده است-ادعایی که توسط مقامات وقت ایران ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استیصال نتانیاهو در پی گزارش جدید آژانس انرژی اتمی درباره ایران

استیصال نتانیاهو در پی گزارش جدید آژانس انرژی اتمی درباره ایران