مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 خرداد 1402 ساعت 11:352023-06-09سياسي

شریعتی: حمله داعش به مجلس منشاء ضربه به لانه های تیمی و تروریستی آنها شد


یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: نقشه داعش و منافقان برای حمله تروریستی به مجلس، به یک منبع و منشاء برای ضربه زدن به لانه های تیمی و تروریستی آنان تبدیل شد.

- یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: نقشه داعش و منافقان برای حمله تروریستی به مجلس، به یک منبع و منشاء برای ضربه زدن به لانه های تیمی و تروریستی آنان تبدیل شد.

غلامرضا شریعتی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به سالروز حمله تروریستی داعش به ساختمان مجلس شورای اسلامی در خردادماه سال 1396، بیان کرد: یکی از اهدافی که منافقان و داعش در این حمله به مجلس شورای اسلامی دنبال می کردند این بود که امنیت پایتخت را به خطر بیندازند و اعلام وجود کنند که دشمنان این کشور همچنان زنده هستند غافل از اینکه مرزبانان و پاسداران این کشور همواره هشیار بوده و با چشمان بیدار آماده فداکاری برای تامین امنیت مردم هستند.

وی در ادامه اظهار کرد: ما دیدیم که نقشه داعش و منافقان برای حمله تروریستی به مجلس شورای اسلامی در فرصت کوتاهی خنثی شد و به یک منبع و یک منشاء برای ضربه زدن به لانه های تیمی و تروریستی آنان تبدیل شد.

نماینده مردم بهشهر در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: این حرکت ها نشان می دهد که دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی همواره در حال برنامه ریزی هستند تا به نظام اسلامی صدمه وارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شریعتی: حمله داعش به مجلس منشاء ضربه به لانه های تیمی و تروریستی آنها شد

شریعتی: حمله داعش به مجلس منشاء ضربه به لانه های تیمی و تروریستی آنها شد