مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 08:502023-06-14بين الملل

ترامپ: به من اتهام می زنند تا رشوه گیری خانواده بایدن دیده نشود


رییس جمهور پیشین آمریکا می گوید پیگیری قضایی او و اعلام اتهامات متعدد علیه اش تلاشی است برای منحرف کردن افکار عمومی از رشوه گیری خانواده رییس جمهور کنونی این کشور از یک شرکت اوکراینی.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از رویترز، دونالد ترامپ، رییس جمهور پیشین آمریکا که اخیراٌ با 37 مورد اتهامی روبرو شده در جمع هوادارانش در نیوجرسی گفت پیگیری قضایی به این خاطر است که می خواهند توجه افکار عمومی را از رشوه گرفتن خانواده بایدن از یک شرکت انرژی اوکراینی را منحرف کنند.

وی دراین باره گفت: آنها می خواهند توجه ها را از جاسوسی و جنایت واقعی منحرف کنند، بنابراین می گویند بیایید رییس جمهور ترامپ را متهم کنیم تا دیگر کسی درباره رشوه 5 میلیون دلاری (خانواده بایدن از یک شرکت اوکراینی) صحبت نکند.

به گفته ترامپ اتهامات علیه او، کاملاً سیاسی است و تلاشی است برای دخالت در انتخابات (آینده ریاست جمهوری) و بار دیگر دزدیدن آراء و نتایج انتخابات.

ترامپ اعتقاد دارد که جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری 2020 با تقلب پیروز شده است.

رییس جمهور پیشین آمریکا که این روزها فشارهای قضایی دموکرات ها علیه او تشدید شده همچنین گفت: امروز ما شاهد بدترین و شنیع ترین نوعِ سوء استفاده از قدرت در تاریخ کشورمان هستیم، دیدن این وضعیت خیلی ناراحت کننده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ: به من اتهام می زنند تا رشوه گیری خانواده بایدن دیده نشود

ترامپ: به من اتهام می زنند تا رشوه گیری خانواده بایدن دیده نشود