مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 خرداد 1402 ساعت 16:202023-06-01اجتماعي

تردد از محور اصلی اردبیل - سرچم میسر شد


مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اردبیل گفت:سازه های فلزی پل آسیب دیده محور اردبیل سرچم با تلاش شبانه روزی راهداران نصب شده و ترافیک عبوری به محور اصلی بازگشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، بر اثر بارش شدید و وقوع سیل در 30 اردیبهشت ماه، در محدوده جاده اردبیل به سرچم یک دهنه پل طاقی سه دهنه به طول هشت متر در محدوده روستای گزور چای به طور کامل تخریب شده بود و به دلیل شدت تخریب تردد از مسیر اصلی این جاده تا به امروز میسر نبود و مسیر کنارگذر برای عبور و مرور از این جاده احداث شده بود.

اما امروز و پس از حدود دوازده روز از بروز این اتفاق در محور اردبیل سرچم با تلاش راهداران استان شاهد بازگشایی مسیر اصلی این جاده شدیم.

  کلیم اله وثوقی، مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اردبیـل در این خصوص به خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل گفت: سازه های فلزی پل آسیب دیده محور اردبیل سرچم با تلاش شبانه روزی راهداران نصب شده و ترافیک عبوری به محور اصلی در این جاده بازگشت.

وی افزود: این سازه های فلزی از استان های قزوین، زنجان و پل فلزی موجود در استان در محل پل آسیب دیده بنیادآباد نصب و مونتاژ و راه های طرفین این پل نیز آسفالت، تابلو علائم نصب و با سیستم روشنایی ایمن سازی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تردد از محور اصلی اردبیل - سرچم میسر شد

تردد از محور اصلی اردبیل - سرچم میسر شد