مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 19:152023-05-28ورزشي

درسی که «منصور زرگر» به اهالی رسانه داد


منصور زرگر مهربان و دوست داشتنی از میان ما رفت اما باید به خود بیاییم و از خودمان بپرسیم که برای او چه کردیم چرا منصور را تنها گذاشتیم چرا جویای زندگی سخت و طاقت فرسای منصور نشدیم.

- خبرگزاری فارس- داریوش بهنیا/خبر تلخ و غم انگیز بود؛ قاسم خشت زر معمولاً خبر بد نمی داد اما این یکی آخری خیلی دردناک بود، قاسم سالهاست با منصور دوستی و رفاقت دارد رفیق شفیق و تقریباً بیش از همه بچه های خبرنگار حال منصور را جویا می شد.

با صدای بغض آلود آن سوی تلفن می گفت؛ فلانی اگه تونستی برو بیمارستان یک سری به منصور زرگر هم بزن، تصادف کرده و حالش خوب نیست.

خبر تصادف منصور زرگر واقعا دردناک اما غیر منتظره نبود فکرش را می کردیم که روزی منصور دچار چنین سرنوشتی شود چرا که هیچکس به فکر او نبود، منصور برای پیدا کردن یک لقمه نان حلال هیچگاه دست به کارهای آنچنانی نزد هر چند که به دوستان خود سپرده بود مشکلش را پیگیری کنند اما مناعت طبع خود را همیشه داشت.

منصور مهربان و دوست داشتنی از میان ما رفت اما باید به خود بیاییم و از خودمان بپرسیم که برای او چه کردیم چرا منصور را تنها گذاشتیم چرا جویای زندگی سخت و طاقت فرسای منصور نشدیم.

مشکل منصور زرگر این بود که هیچ گاه برای رفع مشکلاتش آویزان کسی نشد هر چند مشکل جسمی داشت و این روزها به شدت از نظر مالی در مضیقه بو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درسی که «منصور زرگر» به اهالی رسانه داد

درسی که «منصور زرگر» به اهالی رسانه داد