مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 13:352023-06-03ورزشي

اعضای کمیسیون های فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام معرفی شدند


بعد از برگزاری انتخابات در روز پنجشنبه 11 خرداد، اعضای کمیسیون های داوران، مربیان و ورزشکاران فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام مشخص شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، روز پنجشنبه 11 خردادماه طبق اعلام قبلی انتخابات کمیسیون های داوران، مربیان و ورزشکاران فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام به صورت آنلاین از ساعت 14 لغایت 21:30 برگزار شد.

در حالی که کمیته نظارت بر انتخابات متشکل از دبیر فدراسیون، رییس کمیته انضباطی، نماینده کمیته حقوقی و نماینده وزارت ورزش و جوانان به صورت تمام وقت بر روند انتخابات نظارت کردند، افراد واجد شرایط از طریق سایت فدراسیون بدنسازی آرای خود را برای کاندیداهای مورد نظر خود در هر بخش ثبت کردند.

  در پایان و با توجه به آیین نامه کمیسیون های مربیان، داوران و ورزشکاران که به تایید مجمع فدراسیون در سال 1401 رسیده، اعضای کمیسیون های سه گانه به شرح زیر معرفی شدند: کمیسیون ورزشکاران(15 نفر) اعضای اصلی: فرشاد گنجی(تهران)، مصطفی یزدانی(خوزستان)، مهدیه کلانتری(اصفهان)، ماهرخ سادات احمدپناه(تهران)، مهرداد ظفری(فارس)، رضا قیطاسی(همدان)، سینا شریفی(گیلان)، امیرحسین میرحاجی(آذربایجان غربی)،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعضای کمیسیون های فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام معرفی شدند

اعضای کمیسیون های فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام معرفی شدند