مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 14:202023-06-06اقتصادي

تهیه طرح روستاهای دارای بافت های باارزش برای7 روستای استان زنجان


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: طرح روستاهای دارای بافت های با ارزش برای 7 روستا در استان به همت بنیاد مسکن تهیه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، رضا خواجه ای روز سه شنبه از اجرای فاز اول طرح بهسازی بافت با ارزش روستای قوزلو شهرستان ماهنشان خبر داد و گفت: تا کنون مبلغ 13 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی توسط بنیاد مسکن برای اجرای این طرح هزینه شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان افزود: فاز اول روستای بافت با ارزش قوزلو در حال اجرا است و در سال جاری نیز مبلغ 8میلیارد ریال تخصیص اعتبار شده و اجرا خواهد شد.

خواجه ای به برخی مشکلات موجوددر این روستا اشاره کرد و گفت: متاسفانه عدم ساماندهی فاضلاب روستا مشکلاتی را در اجرای طرح مذکور به وجود آورده که امیدواریم توسط اداره آب و فاضلاب روستایی تامین اعتبار و اجرا گردد.

مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان تاکید کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به عنوان متولی توسعه کالبدی روستاهای کشور با هدف حفاظت و احیای بافت کالبدی با ایده و راهکارهای نوین و صیانت از اصالت فرهنگی، تاریخی و کالبدی-فضایی روستاها، شناسایی، مطالعه، طراحی و اجرای طرح بهسازی بافت با ارزش را در دستور کار قرار داده که در این راستا همکار ی دستگاه های مرتبط برای تامین زیر ساخت ها برای اجرای هر چه بهتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهیه طرح روستاهای دارای بافت های باارزش برای7 روستای استان زنجان

تهیه طرح روستاهای دارای بافت های باارزش برای7 روستای استان زنجان