مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 11:002023-06-06اقتصادي

کتاب «مباره با نابرابری»به تقویت ساز و کارهای اجتماعی منجر می شود


مترجم کتاب «مبارزه با نابرابری» می گوید این کتاب شاید درکوتاه مدت نتیجه چندانی نداشته باشد اما به لحاظ اجتماعی می تواند به تقویت ساز و کارهای اجتماعی و اعتمادسازی دولت و مردم منجر شود.

- مترجم کتاب مبارزه با نابرابری می گوید این کتاب شاید درکوتاه مدت نتیجه چندانی نداشته باشد اما به لحاظ اجتماعی می تواند به تقویت ساز و کارهای اجتماعی و اعتمادسازی دولت و مردم منجر شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جلسه نقد و بررسی کتاب مبارزه با نابرابری نوشته اولیویه بلانچارد و دنی رودریک با ترجمه رضا بخشی آنی و مجید امیدی با حضور مترجمان آن در محل پژوهشکده مطالعات توسعه سازمان جهاد دانشگاهی تهران برگزار و در این جلسه افت رشد اقتصادی و تورم های موجود در جامعه، عامل افزایش فاصله دهک های جامعه بیان شد.

رضا بخشی آنی، مترجم کتاب مبارزه با نابرابری در این جلسه این کتاب را برای کشور کتابی مفید در حوزه اقتصادی دانست و گفت: در کمتر کتابی چندین نویسنده با گرایش های علمی مختلف اعم از علوم سیاسی، اقتصادی، فلسفه، جامعه شناسی و … گردهم می آیند و درباره یک موضوع نابرابری به طور مشترک بحث می کنند و آخرین یافته های خود را به اشتراک می گذارند که این از ویژگی های این کتاب است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب «مباره با نابرابری»به تقویت ساز و کارهای اجتماعی منجر می شود

کتاب «مباره با نابرابری»به تقویت ساز و کارهای اجتماعی منجر می شود