مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 10:102023-06-08اقتصادي

جاده ترانزیت نورین به قروه چهار بانده می شود


مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان زنجان گفت: با 4 بانده شدن جاده ترانزیت حدفاصل نورین - قروه موافقت شد.

- ایسنا/زنجان مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان زنجان گفت: با 4 بانده شدن جاده ترانزیت حدفاصل نورین - قروه موافقت شد.

جعفر قزوینیان صبح امروز (18 خردادماه) در بازدید میدانی از آخرین وضعیت جاده ابهر - شمال و محور جاده ترانزیت حدفاصل نورین - قروه، اظهار کرد: با توجه به اینکه نگهداری این محور جزو وظایف راه وشهرسازی است، با پیگیری های صورت گرفته از سوی معاون سازمان، مجوز اولیه آن با 30 میلیارد تومان اعتبار از محل رفع نقاط حادثه خیز کشور برای 4 بانده شدن جاده ترانزیت حدفاصل نورین - قروه صادر شد.

این مسئول با بیان این مطلب که برای ادامه روند کار در این جاده مناقصه آن در دست اجراست، ادامه داد: ظرف 45 روز آینده عملیاتی اجرایی پروژه آغاز می شود.

وی تصریح کرد: 12 میلیارد تومان از محل اعتبارات ایمن سازی جاده های فرعی برای تعریض و ایمن سازی و روکش بخشی از به سازی جاده ابهر - شمال در فاز اول اجرایی هزینه خواهد شد.

فرماندار ابهر نیز در جریان این بازدید از تعریض و ترمیم جاده ابهر - شمال و 4 بانده کردن رفت و برگشت جاده ترانزیت خبر داده و یادآور شد: اجرای این پروژه ها برای حفظ جان و مال مردم بسیار حائز اهمیت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاده ترانزیت نورین به قروه چهار بانده می شود

جاده ترانزیت نورین به قروه چهار بانده می شود